Vi flickor

Ja nu är vi flickor ensamma hemma, väldigt tråkigt och vi saknar pappa jätte mycket! Han är ju ändå världens underbaraste pappa :)
Men han kommer iaf hem på torsdag, men han kommer bara till Gävle och dit kommer han ca 20:00 och tåget gick 18:08. Så ev blir de till att åka dit och hämta honom då, men helst vill jag nog slippa de.

Igår var jag till stan en sväng med Erica, köpte en mössa och ett par byxor till Klara i stl 62 eftersom hon växer så de knakar och tänkte att hon har faktiskt bara mjukis kläder, så då vart de ett par shit snygga rutiga brun och rosa. Hon har ju typ bara rosa kläder också så kunde ju vara roligt med någon annan färg också, annars så köpte jag hårsnoddar till mig, kan inte begripa att alla hårsnoddar bara försvinner hela tiden! Hur ska de inte bli när Klara blir äldre och ska använda dom också då kommer de väl aldrig finns en hårsnodd i detta hus.

Idag har vi gått till Iggesund och handlat lite mandariner, apelsin juice, bröd och nya nappar. Var även på apoteket och köpte min fjärde kartong med ammningsinlägg, pinsamt att jag använt 150 inlägg på mindre än 3 veckor, är det normalt att man läker så mycket, tänk vad mycket mjölk som går till spillo egentligen, ja gör juh inte så mycket verkar ju ha mjölk till hela Njutånger ändå :)
Men det är faktiskt väldigt skönt nu när hon äntligen kommit ut, är så skönt att orka göra massa saker som man inte orkade senaste månaden. Och på fredag fm ska jag rida för första gången på flera flera månader, jag räknar inte de ggr jag ridit barbacka när Jocke lett Fluga i grimman bara för att jag bara måsta rida lite granna:)

Klara växer så de knakar bara, i torsdags så var vi och vägde och mätte och hon hade då växt 2 cm och gått upp 500 gram. Och de märks för nu är de bara att rensa ur stl 50 inte för att hon har så mkt kläder i stl 50 men lite vart de ju ändå pyjamasar och sånt.
Men då vägde vår lilla flicka 4558 gram tror ja de var och var iaf 53 cm lång.

Måste bara visa vilket gulligt mess jag fick av Jocke igår när vi skulle lägga oss.
Livet är så underbart nu så du kan inte ana.
Två så otroligt vackra tjejer. Är så glad att jag fick barn med dig.
Älskar dig mitt hjärta. Kyssar din man!

De stod lite mer saker också mellan men jag vill inte lämna ut hela messet.
Jag tyckte de med din man var lite gulligt eftersom jag frågade honom i helgen på skämt när han hade tänkt fria till mig :)

Nu skulle jag ha duschat när Klara sover men bara de att jag startade tvättmaskinen förut och den går i samma hål i golvet som duschen och de rinner så sakta så är rädd att de blir översvämmning om jag ställer mig i duschen nu. Fast jag borde göra de när hon sover, jag ska nog försöka får göra en snabbis, som vanligt.

SeeYou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0