Ensam IGEN:(

Ja nu har darlo åkt och jobbat igen, hann juh bara vara borta en natt innan han kom hem även om de kändes som en hel evighet.
Men väldigt mysigt att ha han hemma, nu ses vi inte för än nästa helg ev.
Var iaf upp på Nytorp igår men tyckte de inte alls var så märkvärdigt så vi vart inte där så länge faktiskt. Kollade lite granna nere på skolan, sen upp till stallet och kollade på invigningen, men de var inte heller något spec. Och tkt inte alls hästarna var nå fina på kadriljen eller så. Nej misslyckat tkr ja.
Sen var vi ner på Arbrå käka pizza på esplanaden, mm gott, men inte lika som förut de var något som itne var som de skulle.

Skulle även prata med lill pojken min (laukur) när vi ändå var i Arbrå men han var inge pratsugen så fick nöja mig med att skåda honom på håll i hagen. Han är bra söt iallfall min lill prins.

Sedan vart de låna Män som hatar kvinnor av Emma, men vi orkade aldrig kolla på den, jag var helt slut och höll på somna i bilen när vi åkte hem från stan där vi lämnat nå papper på Jockes jobb. Så skulle kunna kolla på den egentligen nu faktiskt. så jag har något at göra. har suttit här hela dagen nu nästa. kikar lite på idol i mellan åt också.

Ska nog göra lite lunch iaf nu. Laxpytt och nån sås, skulle ha rensat svampen också som jag fick av mormor. Men hmm orka de, jo jag måste. Blir nog kyckling och svamp till middag tror ja. eller pasta och svamp sås mmm de blir nog pasta och svamp sås.

Nu måste jag kliva upp ur soffan, trycker som satan upp på lungorna med min jätte mage nu.

Kanske blir nå mer update senare, har ju inget liv och ingen bil så blir bara hemma idag.

SeeYou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0