Fredags mys

Jaa vilket fredags mys de blir ikväll då, njae eller så inte får väl mysa för mig själv, men det är inte samma sak ändå. Trots att det är bara en dag sen Jocke åkte så känns de som 100 år, Saknar mitt hjärta jäte mycket.
Han är ändå mitt liv!

Annars så händer inte mkt på bebis fronten, känner mig mest som en flodhäst bara, ont i fingrarna,vristerna och höfterna.
Håller iaf på tvättar upp lite bebis kläder som jag fått, endel säger att man ska tvätta nya kläder innan man tar på dom på bebisen men enligt mamma så hade hon aldrig gjort de någon gång, och vi 5 syskon lever juh ännu. Men jag tvättar iaf de kläder som andra använt på sina barn. man vill juh ändå att de ska lukta som oss och inte som någon annan familj.

Men nu fick jag höra att Jocke ev var ledig i morgon, och då kommer han heeem! Imorgon blir det iaf Nytorp för mig dom har invigning på ridhuset och öppet hus på resten av skolan. Ska bli roligt att se om de förändrats något på 1½ år. Antagligen inte förutom ridanläggningen.

Nu har jag nyss duschat och ska klä på mig sen springa ut till E4an och vänta på Frida o Marie, Ska med och kolla när Frida rider ju, som sagt. ska ta med kameran tänkte jag så de blir nå nya bilder, måste öva till bebis kommer så det blir bästa tänkbara bilder.



a

Bjuder på denna snygg Alfred idag.
Bilden från igår när vi kikade efter svamp, fika dags på bilden hittade en perffa stubbe till honom att sitta på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0