Onsdag

Sitter här med en j*vla värk i ryggen för tillfället ett väldigt tryck på revbenen och magsäcken så jag har haft världens halsbränna hela morgonen. Tog en varm lång dusch i hopp om att min värk i ryggen skulle gå över, men shii fick jag. Ska nog värma vetesäcken och lägga mig i soffan och kika på Män som hatar kvinnor, och hoppas att de ger med sig lite. Alvedon är en totalt värdelös värktablett enligt mig. HJÄLPER INGENTING!!

Hoppas det är ett tecken på att bebis vill komma ut, den är har inte alls var lika livlig som den brukar vara. Väldigt tråkigt för då har jag verkligen ingen att ligga och mysa med. Varken Jocke eller Siri är ju hemma så. Siri har vart borta sen i Torsdags, hon brukar kunna vara borta någon dag men inte en hel vecka. Hon är nog sur för att Jocke inte är hemma.

Händer inte mycket här hemma idag, igår var mamma här och hjälpte mig måla listerna i köket, och sen kom iv fram till att vi måste leta ett nytt matbord för de vi har nu luktar Mögel fast de är skurat och målat. Så nu måste jag leta ett matbord igen jag som äntligen hittade ett vitt som jag tyckte dög, men aja, blir väl till att kasta ut en massa pengar på ett bord nu då. Som att vi egentligen har råd or not med de just nu. Hoppas försäkringskassan vill ge mig lite pengar denna månad iaf, kan juh alltid hoppas på de.

Nu ska jag fylla på min vatten flaska och lägga mig i soffan och glo på film.

SeeYou
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0