Gokväll

Nu är den långa underbara helgen slut och inte nog med de så ska mitt hjärta jobba i veckan. Tack och lov så jobbar han hemikring och behöver inte åka i väg och jobba, usch gruvar mig för den dagen de blir jobb på borta plan, men som det verkar så kommer de finnas jobb på 10 mils avstånd och då kommer han pendla mellan. Puuuh, känns ändå som mycket skönare att han kommer hem och sover så man slipper sova själv!! Annars kommer Klara måsta sova i sängen med mig.. Nej pappa ska jobba på hemma plan! Räcker de ha var borta i höstas tycker jag!!

Jag är ju otroligt bort skämd som fått ha haft honom hemma så mycket som jag har, men samtidigt så har vi inte ofta kunnat unna oss särskilt mycket, och de mesta har gått åt till Klara, men det gör mig absolut ingenting, HON SKA HA DE BÄST MIN ÄLSKLINGS TJEJ!!

Ja just nu kligger min favorit flicka och sussar, efter ett bad i baljan.. ojoj tur att hon kan sitta nu säger jag bara annars skulle de nog inte vara så himlans roligt att bada henne nu för hon vill inte vara still.. Tänk om man ändå hade ett badkar, de ska vi ha i vårt hus iaf!! Nästan prio 1 till och med ja förutom helst enplan och golvvärme iaf i hallen och badrummet  sedan är även en tvättstuga högt upp på listan :)

Nej nu ska jag kika efter nå hus också, medan jag väntar på hjärtat som är och köper snus.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0