Onsdag ja denna dag är också över

åååh gud så trött jag är!!

Dagen har spenderats i Stocka, Iggesund och Skarplycka.
Vi startade dagen runt 8 eller jag gjorde de klev upp sminkade mig och käkade frukost, sedan vaknade Klara lagom till jag var färdig, så vart de gröt för henne och upptäckte att klockan började gå VÄLDIGT FORT så lite stressade klädde vi på och precis då bajsade hon SÅKLART. Men tillslut satt vi i bilen på väg till Stocka till Emma och Viggo dags för Minikul (kyrkis). Jätte kul att träffas sjöng, fikade och lekte på golvet med 2 andra småttingar som var endast 6 och 7 dagar äldre än Klara. Roligt att se hur olika deras utveckling är fast det är födda så nära varandra. Klara som var yngst kändes mest utvecklad eller vad man ska säga, Klara satt själv på golvet och lekte, medan de andra satt med sina mammor som stöd. Mammas go rumpa är så duktig!!

Sedan
åkte Klara och jag till Iggesund och gick på Babycafé där träffade vi Anton 4 månader och hans mamma dom är ju även med i vår föräldragrupp. Så stannade där till strax innan 16, sedan åkte vi till Skarplycka för att tigga lite mat eftersom att pappa jobbade över idag, så åkte vi dit, fick även lite efterrätt glass med blåbär, mycket muuummsgt!!! Tänk om man hade ltie blåbär i frysen, eller några andra bär överhuvudtaget!! Ska bli ändring på de iår.. Men jag har en förmåga av att äta upp de mesta jag plockar eftersom jag är helt galen i färska frukter och bär!! Finns inget bättre än att gå i ett tex jordgubbsland och typ moläta jordgubbar.. Jordgubbar var en av mina riktiga cravings när jag var gravid också.. Kunde äta FLERA LITER!! Vilekt var bra för jag behövde ju extra järn, och kunde inte svälja tabletterna jag skulle äta!

Vi åkte hem runt 19:30 för då var pappa hemma!!! Klara åt välling och slocknade på engång i pappas famn... Så nu har hon sovit sedan strax innan 20. Hoppas hon sover hela natten i natt. Natten som var vaknade hon och took grinade slutade med extra välling och sova med mamma!! Vilket är bästa som finns enligt henne, men inte enligt mig. Visst mysigt en stund men sen blir de inte så mysigt när hon kommer närmare och närmare och tillslut ligger man på sängkarmen!!


Nej nu kallar sängen är sååå gryyymt trött, i morgon blir vi nog hemma och städar lite och tar en promenad eller två om vädret erbjuder de!!

GNatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0