Så var Långfredagen snart över för i år.

Det är väl fredag idag?! Jag är helt flokig på dagarna ja nu för tiden.

Ja idag var vi in till staden påsk godis, kyckling filé, champinjoner, krossade tomater och påskmust fick hamna i vagnen i dag, mer var vi inte i behov av faktiskt.
Tycker det är så bra att ha kyckling i frysen, man kan ju göra så mycket med den, man kan ha den till ris,pasta, couscous, och ja en del potatis.
Dessutom så tycker faktiskt Klara om min kyckling, så nu ska de inte köpas mer kyckling burkar till henne inte heller ska e köpas nå pasta med sås för hon äter ju faktikst min pasta också :) STOLT:)

Sedan var vi till Stocka och hälsade på Klarals lille "pojkvän" eller blivande eller hur var de Emma? ;)
Var jätte kul att se hur dom bodde och prata en massa och se de små leka, fast dom inte riktigt leker med varandra. Jag tror inte Viggo kommer få de lätt när Klara lär sig krypa eller gå, hon kommer nog springa honom  i hälarna HELA TIDEN!
Tack för idag iaf.

Tog även lite bilder där i dag men hände en liten olycka när bandet på kameran lossnade så tyvärr är de en svart fläck på typ alla kort!

Lägger upp några i morgon för nu orkar jag inte, känner att sängen kallar!!


Lite mys vart de ju självklart och lite pussar med när vi skulle åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0