Tisdagen snart över

Idag har Klara och jag vart utan pappa hela dag. Klara var så söt i morse när jag frågade var pappa var så kikade hon runt i sovrummet, sen titta hon på mig som att men han är ju inte här var för frågar du mig då för..

Dagen tillbringade vi hos mamma/mormor, fick mig även lite massage när Klara sov på fm, mycket skönt, tror jag ej fått massage sedan Klara låg i magen,  och min rygg är så mycket bättre nu än när jag jobbade förut.. känner mig mycket bättre också nu än för ca 1 år sen... Men däremot så känner jag av ligamenten sedan jag var gravid, när ska de bli bättre egentligen?! kan inte ligga på golvet på rygg och busa med Klara för då gör så jäklans ont och sen kan jag knappt vända mig efter de. Är så tråkigt, man vill ju busa med henne ju flyga flygplan mm.
Men iaf när vi kom hem från mamma strax efter 15 så gick vi en promenad på 30 min ihopp om att Klara skulle somna om eftersom hon somna i bilen de 5 min de tar att åka, men hon vela inte sova så när vi kom hem efter promenaden så njöt vi av solen och var ute och skottade lite snö och väntade att pappa skulle ringa så vi kunde gå in och laga middag.

Dagens middag till Klara.
Köttfärs kokat med vitlök, oregano, majs, brocoli och morötter.
Till de vart de ris idag, mixade ihop alltsammans och tillsatte lite olja muumms tyckte Klara, så nu har vi 2 portioner av de i frysen också.
Till lunch fick gårdagens middag.

Nu sitter jag och väntar på att House ska börja, är så jäkla dåligt på tv:n ju.. Kanske är för att vi är som pensionärerna och har 1,2,4,6,svt 24 och barnkanalen ;) Äääh duger..
Just de är ett hus i Njutånger tillsalu också nu, på Dalmyra, men njae inte så sugen på de faktiskt, värsta pensionärs område där kännde de som.. Ligger iaf på blocker för 850 000 tyckte de var alldels för dyrt för 91kvm och dessutom verkar rummen större här än i de huset, så njae de huset passar inte oss riktigt.

Nej nu mys med min karl innan han somnar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0