Trött, tröttare tröttast

Är så grymt trött idag,  sovit så dåligt i natt. Har vaknat säkert 10 ggr och funderat vart jag legat satt mig upp och kollat men då har jag ju legat i vår säng ändå, ibland kändes de som jag var hemma hos någon annan ibland kändes de som jag låg i soffan,  bara vart konstigt hela tiden. Sen vaknade Klara för välling kl 7 och gnölade sedan fram till 07:30 och sen slocknade vi och sov till 11. Kanske däröfr man är så trött också.

Nu ligger iaf Klara i sin säng som vi för övrigt sänkt ner nu pga att hon har börjat klättra på oss och vem vet snart klättrar hon väl i sängen också.
Ja Klara vill iaf inte sova nu, men hon är jätte trött.. bir tyst långa stunder sen börjar hon gråta igen.

Annars idag händer inte så mycket tror jag, ev åka och hälsa på gammel mormor/morfar till Klara.

Nej nu ska jag leta efter nå nya bloggar att följa, alla som jag följer tp har börjat uppdatera så dåligt nu senaste månaderna.

   

Underbaringarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0