Tröttisar

Både mor och dotter är trötta, vi klädde på oss och gick ut Klara slocknade på engång när hon fick lägga sig i vagnen, gick en lite promenad på 30 min ungefär. myys i de fina vädret även om solen inte riktigt kikar fram hela tiden, så var de varmt och skönt ute..

Hade tänkt sätta mig ute i solen men eftersom solen lyser med sin frånvaro just nu så hamnade jag här och strax ska jag nog krypa ner i soffan, ska bara leta fram batterier till barnvakten så jag slipper springa fram och tillbaka hela tiden.. Klara hörs ju bra har både fönster och dörr öppen där hon ligger men slocknar man så kanske man inte hör henne ändå..

Guud somnar sittande snart, är inte van att ha en vaken flicka på nätterna.. Puuh.

Batterier var de ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0