BVC

Ja imorse var vi ju på BVC för vägning,mätning läkarundersökning och 5 mån vacc.
Allt gick galant kan man verkligen säga. + att bvc tyckte vi skulle prova lägga Klara i sitt rum på nätterna istället för vårt rum ihop om att hon kanske sover hela nätterna istället för att vakna 5-6 ggr för mat. För hon behöver verkligen inte äta på nätterna tyckte hon.
Man kan lugnt säga att Klara vuxit sedan vi var dit sist. hihi min stora bebis :)

Nu väger Klara 8 950 gram och är 67 cm lång. Ingen liiiiiten bebis hon är en stoooor bebis nu.
DOm tyckte hon var jätte vacker och läkaren berömde henne så tyckte hon var världen gladaste tjej .
Inte heller var sprutan nå farlig. Jag stod och lekte lite med en leksak och pussa henne på munnen med den och pratade lite så ingenting märkte hon. DUUUKTIG Flicka!!!

Nej dags att klä på oss nu ska vi på hockey. Men först ska vi på Kiosk Piraten och köpa lite gotta. Sista veckan med gotta. Nästa vecka börjar jag med Viktväktarna. HAr hittat en massa goda recept. Så nu jäklarns, tänkte iaf börja med de på veckorna och sen kan jag få äta lite gotta på helgerna.

Nej Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0