dåligt med update

Inte haft varken tid eller lust att uppdatera något. Men allt är bara bra här hemma. Klara har börjat få tänder tack och lov så kommer den långt in i munnen så slipper hon bita mig i bröstet. Har även inhandlat modermjölkersättning för att se om hon blir mättare av de och sover iaf halva natten genom, för senaste nätterna har hon ätit varannan timme ibland varje timme. Så ska prova ge henne ersättning när de är sov dags. Började på riktigt ikväll hon smakade lite igår och de gick hem de med.

Annars i veckan har vi vart till stan med mormor var in på Bibis Garderob och hittade en Didriksson jacka till Klara men hade inge pengar på mig just då så jag la undan den och hämtade ut den idag. Självklart så vart de en provning i kväll av den. Är i stl 80 men hon kommer kunna ha den i vår/sommar och för hoppningsvis hösten också. Jag tycker den är bara såååå snygg + att den är knappt använd känns för den är liksom hårdprasslig som nya vind/regnjackor är, fick den för 250:- annars går en sådan jacka på 700:- ungefär. Så ett riktigt kap känns väldigt bra!! Fyndade även lite på Åhlens när jag ändå var in till stan bla en svart bodysuit, svart/vitrandiga byxor och en randig grön body i två olika gröna nyanser. Älskar kläderna på Åhlens när Klara var pytte hade dom inte så mycket men nu har dom fått in jätte mycket efter jul.
Hittade även en overall i stl 74 till henne tror Farmor skulle köpa den. En röd jätte fin var på rea endast 80:-. Hoppas den finns kvar. hihihi.

Nej men här kommer jackan lite stor ännu men hon växer ju så de knakar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0