Ev denna soffa blir de



Det lutar mest åt denna soffa tror jag, även om jag inte riktigt gillar den, vi kommer nog få lägga till ca 3000 kr också, om inte min karl lyckas snacka bort de. Han är ju en duktig snackare, nog för att jag skäms ganska mycket när han håller på prutar ner. (han prutar ju inte på allt så klart)

Jag hade ju helst vela haft ett rundat hörn på den vänstra sidan, men om man ska ha de så blir de typ 5000 dyrare minst!!

Täntke ju mormor skulle ha Klara i morgon men hon kunde inte för än kl 13, så provade ringa brorsans tjej och hörde, men hon svarade inte kanske gått och lagt sig, skickade ett sms iaf och får se vad hon säger. Hoppas hon inte är i Forsa bara. Snart kommer deras plutt ut också tror de var 9 april dom hade tid. Roligt med kusiner så nära varandra skiljer ju 14 mån mellan Klara och Alfred och kommer skilja 6½ mån mellan den plutten och Klara.

Nej nu är det dags att göra kväll här. Är jätte trött och huvudet är verkligen inte med!!
Jocke har redan slocknat i soffan som alla andra kvällar, trevlig fredag kväll alltså!!

GNatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0