FREDAG!! :)

Ja, nu är dena vecka snart slut igen. I morgon är Klara 5 månader och 1 vecka. Hade hoppats på någe bus i helgen kanske åka och bada eller buspalatset, men så blir de inte eftersom vi alla tre är lite små förkylda och Klara är mest förkyld, så då skippar vi de denna helg och hoppas på att vi blir friska till näsa helg, så man kan busa lite då. Är så roligt när Klara blir mer och mer medveten och vet vad hon vill.

Käkade frukost vid 9:30 gröt till Klara och gröt till mig. Klara låg en sväng på golvet och rull åt vänster hela tiden annars är de bara åt höger, men hon vägrar rulla tillbaka till rygg sen igen. Så blir hon jätte arg när jag inte kommer och vänder henne tillbaka. Nu ligger hon i sängen sedan ett bra tag tillbaka, hon är jätte trött men vägrar sova. Helgen och det dagarna som hon var lite dålig på har totalt kraschat våra sov rutiner. Har legat och skrikit från och till i 30 min nu ungefär. Under tiden har jag hängt tvätt och grejar, har torkställningen i hennes rum. ( enda stället den får plats på, och knappt där) Det hjälper inte ens om jag står där hon bara gråter och gråter. Ja hon ger väl sig någon gång, men det är riktigt jobbgt att höra henne skrika så här.


Klara tycker att hon har riktigt stiliga fötter och annat kan man väl inte säga.
Och riktigt goda att snusa på är dom också fast dom luktar en hel del fotsvett.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0