Godmorgon allihopa

Igår sa vår BVC att Klara verkligen inte behövde äta på nätterna och att de kommer tära på dig om de inte redan gjort de när hon vill äta så många gånger. Hon tyckte vi skulle flytta in sängen till hennes rum så hon inte skulle känna lukten av mig eller vakna av oss på nätterna. Sagt och gjort vi flyttade in henne till henne rum brevid vårt rum. Men igår kom vi ju inte i säng för än 23:00 eller något sånt så vart ju lite tokigt med matning och sånt för Klara men hon åt två ggr i natt 01:30 och 03:30 sedan vid 6. Men ikväll ska hon få sina riktiga mattider så får vi se hur de går då. Då äter hon ersättning vid 19, 22-23 sedan sover hon till ca 03:30.
Visst 1 gång per natt måste hon ju få äta tycker jag. Efter som att hon inte vill amma mer än 1-2 ggr på dagarna längre. Jag tycker att hon ska amma som mellan mål så att hon ammar vid 11:30 och vid 15-16 ungefär.
Ja får se hur de går men hon skriker inte om nätterna iaf så man ska inte gnälla. Sötnosan min!!

Just de igår testade hon hoppgungan för första gången i Skarplycka. Satt väldigt nöjt iden inte för att hon hoppade utan hjälp men hon visste vart hon vela och vände sig om när vi stod på varsin sida om henne. Men hon kommer nog hoppa som en tok snart.

Nej nu ska vi äta frukost. Nu har Klara vaknat till ordentligt, hon sitter i mitt knä just nu och tycker hon ska få skriva och styra musen. Så ursäktar stavfel och om de ser konstigt ut hon sitter inte riktigt stilla som hon gjort förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0