Godmorgon onsdag

Japp idag är de onsdag den efterlängtade onsdagen, idag ska vi äntligen väga och mäta Klara se hur stor hon blivit :) Jag har ju beordrat henne om att sluta växa och för alltid vara min lilla bebis, men hon lyssnar inte. Tex när hon badar nu vill hon sitta upp ( hur kunde jag tro nå annat när hon inte vill ligg ner i annars när man håller  henne) Men hon sitter helst själv och håller i kanten på baljan sitter hur bra som helst då, medan hon håller där med ena handen så leker hon med ankorna med den andra. I måndags satt hon på mitt ben och där satt hon utan stöd i ca 20 sek, men det är inte förän hon sitter i knät hos andra som man verkligen ser hur stor hon blivit. Har liksom väldigt svårt att förstå att hon legat i min mage. HELT GAAAALET!! ♥ 

Igår var vi iaf till gammelmormor/morfar hälsade på vart där en bra stund. Sköönt att vara där tycker jag. När jag var liten älskade jag att vara där spec när man fick sova över, så brukade man åka och grilla korv eller åka ut till stugan. Tur att dom inte är så gamla så kanske Klara får uppleva lite med dom också. Fast ja morfar är ju 76 men hoppas att han lever lääääänge!! Mormor är blir ju 68 hon så hoppas hon finns kvar med oss också lääänge!!
Var ju även till Frida igår som fyllde år, av Bella och mig fick ett kort där de står att vi ska ut och äta alla 3 och Bella och jag bjuder. Vi valde Kina i Söderhamn. Dels för att Frida nyss vart på Texas och för att Kina är gott och lite billigare än Texas. Kina i Hudik är ju helt värdelösa så då fick de bli i Söderhamn för dom är bra iaf!!!

Nej nu ska jag nog gå och klä på mig, göra mig klar för att åka på BVC. Kanske stannar på Kyrkis en sväng också får se om det är nå kändisar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0