Idag fredag

Idag har jag och Klara vart till mormor/gammel mormor och morfar/gammel morfar och hälsat på fikat lite och så, var ju utan bil i dag så åkte med mamma/mormor och syster/moster Emma dit. Sen följde jag med hem till Skarplycka och var där tills vi åkte in till stan vid 17 tiden.

Var och handlade en sväng också på Coop Forum ikväll men uscha tycker inte alls om den affären längre. Köpte iaf kondenserad mjölk har tänkt göra en kolacheesecake någon dag vet bara inte när. Roligare att göra om man får bjuda någon så kanske ska ta och bjuda hit någon vän någon dag till veckan Jocke jobbar helgen och hela nästa vecka.

Imorgon blir de Istölt för mig och Klara, tyvärr ska Jocke ha bilen men snäll som min syster och hennes karl är så fick jag låna en bil av dom så jag tar mig in till staden då. Tölten började vid 12 så vid 11 tiden skulle pappa/morfar komma och skjutsa oss upp på berget och hämta bilen.

Nej nu ska jag kika vidare på tv, just nu kollas de på sporten på 2an. Sedan blir de nog sängen. Har sån jäklans mensvärk. Var skönt på ett sätt att vara med barn och slippa mensvärk. Känner mig helt knäpp i bollen.
hehe kul info men ääsh va fan! Måste få tycka synd om mig lite. hehe vart lite arg på Jocke idag som gnällde över hur ont i magen han hade för att han var hungrig. Då sa jag men tänk jag då som har haft de i flera dagar nu!! Vart han lite tystare iaf:P

GNatt folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0