Kväller

Nu är de kväll IGEN. Har vart hos mamma/mormor en sväng idag så vi fick lufta oss lite. Hon hämtade Alfred på dagis så hon plockade upp oss samtidigt. Alfred och jag hälsade lite på hästarna när Klara och mormor gick in. Så nu vet han att de är Saras häst och momms häst, då just för tillfället visste han även vilken som var vilken, men de vet han nog inte nu. Dom ser ju likadana ut nästan, momms är "lite" tjockare än min (alltså väldigt mycket) och momms har mindre man och svans än min.

Klara visade mormor att hon kunde sitta, sist mormor träffade henne i lördags så kunde hon inte sitta så där, satt även i hoppgungan och nu har hon börjat hoppa, när hon blir glad och till sig så hoppar hon.

Tyvärr så somnade Klara i bilen hem vid kl 18 och den lilla stunden räckte för att hon skulle vara pigg och inte somna för än kl 21, ja det är ju inte sent men de blir fel med mat rutinerna för oss på kvällen och inför natten när hon kommer i säng lite senare än annars . Hon vela verkligen inte sova när jag förskte lägga henne vid 19:30, så hon fick komma upp och då satt hon glad i soffan pratade och hejjade. Ser så mallig ut när hon sitter själv i soffan utan att luta sig mot ryggkuddarna.
Hon har spytt så mycket senaste dagarna så det är hemskt alltså, fast ingenting mot för när on var mindre, men mormor trodde de var för att hon var förkyld och de var slemmigt i halsen. Hon som precis nästan slutat spy. Nu har de blitt nya outfits hela dagarna. Skönast utan kläder helst utan blöja också tycker ju hon då.

NEj nu ska jag nog borsta gaddarna och hoppa i säng har så jäklans ont i ryggen.

Bjussar på min skönhet först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0