Lilla sessan

Min lilla sessa har inte riktigt vart på hugget idag, har velat vara i famnen mycket och spytt en massa har hon gjort, har även köjts (stavas) väldigt mycket idag även när hon bara suttit på golvet utan napp eller tumme i munnen så har hon köjts hon har också dragit på sig lite hosta och nyst som sjutton idag. Hoppas hon inte bli sjuk lill gumman nu bara. Hård i magen har hon också vart men med lite plommonpuré fick hon fart på magen och bajsade världens lass nu ikväll. Och sedan kunde hon somna gott i sin säng, om än 2 timmar senare än normalt.

Men en sak är klar hon är blivit så jäklans duktig på att sitta. På två dagar har hon gått från att stödja sig på händerna lutandes framåt över benen, till att sitta och leka med sina leksaker. Idag kan jag räkna alla ggr hon ramlat om kull på en hand när vi sitt tränat. Jag kan inte riktigt förstå att allt detta verkligen har händer, det går ju så fort!!
Under tiden pappa åkte hem från Forsa, handlade, ställt in bilen i garaget och kommit in till oss så hade hon ramlat om kull 2 ggr och de handlar om 20-25 min. Min flicka växer än en gång i från mammas hjärta utan att jag hinner med.
Just de hon kan även hålla flaskan själv också. Fast inte MAMflaskorna dom är ju lite tyngre än Bambinos.


Bjuder på denna lortiga men ack så söta och duktiga lilla sessa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0