Lördag, mys morgon

Vaknade självmant både Jocke och jag vid 8 och låg och myste i sängen. Njöt av att få ligga själva och mysa bara, Klara vaknade runt 8:30. Så fick hon också komma in och mysa med oss i sängen. Hon är så go ligger gärna på mage så där på morgonen lägger ner kinden mot madrassen och tummen in i munnen, sen ligger hon där och kikar lite på mig, sen vänder hon sig mot pappa och myser med honom lite så vänder hon sig så.


Ja just de Klara har en tandsing på g också vissa dagar känner man den medan det en del dagar är uppsvällt där så då känner man ingen liten tag där. Har vart så i 1½ vecka nu så den har i princip växa för en stund verkar de som. Men de knepiga är att de inte är någon av de främre tänderna eller hörntänderna som jag hörta brukar komma först utan de sitter typ innanför hörntanden uppe på hennes vänstra sida.
Aldrig hört förut, ingen annan heller jag pratat med, hennes mormor tyckte hon var galen som fick tänder där inne först :)
Klara har senaste 2 veckorna haft en växt period och inte gjort mycket väsen av sig alls. Slutade med allt vad gällande rulla runt, prata, prutta med munnen, mm... Men igår kom på att hon faktiskt kunde prata och prutta med munnen. Så igår kväll vart man helt blööt av dreggel som sprutade ut i allt hennes prutande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0