Matdags!

Klara vela verkligen inte sova på fm, hon brukar somna runt 10:30-11:00 men icke sa nicke. När klar började bli runt 12:15 så tänkte jag att hon får väl lunch då så får hon sova sen såg att hon började bli trött. Javisseru, när jag gck för att värma maten så vart de liv på henne när hon fick vara själv, men när jag kom tillbaka med maten ja då hade hon slocknad i babysittern ändå. Så var bara till att knäppa lös henne bära in till sängen UTAN reaktion, inte för än hon las ner i sängen då titta hon upp på mig log och sen la hon sig till rätta och slocknade.

Så ingen lunch här inte och om ca 30 min eller nå kommer mamma och hämtar upp oss, ska dit en sväng när hon äntligen är ledig idag, är ju utan bil så tar mig ingenstans. Döööö tråkgt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0