min lilla sessa


Har inte haft någon bra dag. Ledsen och trött men vill inte sova. Fick 100 ml ersättning efter lunch i hopp om att de skulle kunna söva henne tack och lov gjorde de det. sov i 1½ timme efter de. Till lunch åt hon kyckling och rotfrukter, en riktig HIT och sen då åt hon ca 50 ml ersättning innan hon slocknade.
Själv åt jag kyckling med couscous, gurka och kålrot. mummma.
Inga riktiga viktväktar måltider ännu måste ha points boken först. Men jag måste iaf lära mig äta på regelbundna tider och äta riktigt lunch.

Nu är de dags att laga käk IGEN. Ikväll blir de Pasta och kassler gratäng.
Och lill sessan behöver sova en stund till nu för att orka till iaf 19:00 ikväll blir de ett bad också för henne.

Ojdå med tummen i munnen ligger hon nu på filten bland alla kuddarna och halv sover. Bäst att bre på henne och hoppas att hon sover en stund. Ingen idé att lyfta henne till sin säng antar ja då vaknar hon väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0