säljare

Jag sitter och funderar ut vad man kan hitta på för att tjäna lite extra pengar. Kom på att jag faktiskt skulle vilja bli säljare antingen för typ Mary Kay, Oriflamé eller kanske för barn kläder. Finns ju även ljus och halsband och sånt. Hittade bla Lika Design som sökte säljare i Hudik just nu faktiskt, men tyckte inte dom hade så snygga smycken vart mycket stenar och de gillar inte jag. Man måste ju sälja något som man själv tycker om för att riktigt kunna rekomendera det till andra personer också. Det tåls verkligen att tänka på.

Vore skönt att göra något inte bara för ekonomin utan för att Jocke och Klara kan behöva lite egen tid tillsammans också för de blir ju lätt att han ropar på mig när det är något istället för att klura lite på de själv.
Sedan är de ju trots allt över 1 år sen jag jobbade nu och känner att jag skulle behöva komma ut och träffa lite människor. Är ju lite blyg men de får man väl jobba bort isånnafall. Sälja barn kläder kanske inte är någon hit riktigt man vill ju gärna lämna familjen hemma och göra något helt annat för en stund och barnkläder är ju hela tiden med en annars om dagarna, om ni förstår?

Nej nu ska jag klä på mig lite kläder och åka iväg till min mor i detta hemska väder hoppas vi kommer fram. Klara har inte ätit gröt ännu men hon får göra de där då stället lämpligare för dom har ju stolen också framme, för vår stol har inte kommit ännu!! Gahh blir så aaarg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0