sjukling

Mitt lill hjärta har som jag trodde igår blivit sjuk, är så trött, tät i näsan, hostar, nyser och är alldeles blank på ögat. Tyckte hon kändes varm men termometern visade mindre än vad hon brukar ha. Hon brukar ligga på 37,6 nu låg den på 37,1 så ingen feber. Steg upp med pappa i morse Klara var så ledsen vela ligga tätt tätt och gosa med snuttis samtidigt som hon vill göra massa annat. Men när vi klev upp och hon fick mysa lite med pappa innan han åkte på jobbet så vart allt bra. Sedan satt vi i soffan och myste i massor till Sommaren med Göran, slocknade efter 20 min av filmen. Men hon är ju så goo hon har ju inte riktigt tid att sitta stilla längre när hon sitter i famnen.
Matlusten hennes har inte försvunnit tack coh lov. Åt sin gröt med behag bara gapar och mumsar.

Just de igår när vi satt och åt middag så satt hon i babysittern nere på golvet brevid mig. Så måste hon sett mig sitta och tugga maten. Ja säkert med öppen munnen, för när jag väntade mig mot henne då satt hon och tuggade, så slutade hon och så kom pappa och visade hur man tugga sen satt och härmade oss. Hur gulligt var inte de då!!!
Precis som att hon också vill ha mat ju. VI har ju inte fått vår matstol till henne än därav sitter hon i babysittern  när hon äter också. Hoppas på att den ska komma nu i veckan. Annars jävlar åker jag och köper den någon annanstans.

Nej nu kallar Klara på mig, hon är tröttis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0