Tips

Just nu sitter jag och kikar på babyshop. Finns ju så gryyyymt mycket som man skulle vilja handla in där men sjutton vad dyrt det är nej de är inget som faller vår ekonomi i smak just nu. Jag är på jakt efter en ny skötväska ju och där har dom såå snygga skötväskor så de finns inte. Men har inte lust att lägga ut 1000 spänn på en skötväska de finns liksom annat som känns viktigare. Men denna väska går iaf på 750 kr (bara).


Idag har vi vart i Skarplycka iaf och myst med hästarna och njutit av de fina vädret. Jocke var ochåkte skridskor med Erik och jag gick en sväng med hästarna och mamma men vart en väldgt kort runda för min lille pålle han var inte på gå humör han har så mycket överskottsenergi så man åkte nästan på fötterna efter honom när han krumbuktade en massa genom att slå bakut,stegra och bocka. Dom rör sig inte så mycket ihagen nu när det är så mycket snö, pappa skottade upp lite åt dom mellan vattnet, maten och vindskyddet. men det är ungefär 50 m, se har dom en stig som dom går i som dom trampat själva men mer vill dom inte röra sig på då de räcker snö upp till magen på dom.

Nu har vi ätit god gryta på köttfärs och en massa grönsaker med potatis till och nyss åt vi efterrätt citronpaj med marängtäcke. Väldigt god men tyvärr fick vi halsbränna efter på. Båda två. Blää för halsbränna har inte haft den sen Klara låg i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0