Torsdag snart är de helg igen

Detta bådar inte gott, kommer tiden alltid gå så här fort eller!? DÅ kommer man ju blir gammal och gråhårig på nolltid.  Jag tyckte veckorna rusade i väg när jag jobbade, men shit alltså nu verkligen går de hyperdyper fort. Det hinner inte ens vara måndag så är de torsdag och en dag kvar av vardagen. Riktigt illa tycker ja!!

Sessan har sovit jätte bra i natt, vaknade för käk 1 gång vid halv 2 tror jag de var men då låg hon vaken sen och pratade lite, hostade och härjade så jag trodde hennes säng skulle braka. Ojoj vad hon kan med de små benen alltså och för att inte tala om hennes boxningshänder/armar.
Sedan har hon gjort små uppvakningar med hosta bara sen ahr hon slocknat och vaknade 8:35 en fullt duglig natt för mig. Jag själv vaknade flera gånger för att höra så hon andades hon är ju så tät i näsan. Så hon har snarkat när hon sovit och då hörs de ju bra in till vårt rum.

Just nu ligger hon på golvet och börjar bli sömnig efter sin frukost. Längtar till vi kan äta frukost tillsammans, med ägg, gröt och grejer. hihi.
Men iaf så tycker hon inte alls om att liggapå filten när man kan sitta. Märks att hon inte är riktigt hundra för hon orkar inte alls sitta så länge so hon gjorde för någon dag sen och när hon tippar bara ligger hon nästan inte ett försök genom att lyfta upp huvudet så som hon annars gör jämt.

Nej nu ska jag lägga henne så hon får sova lite. Lite mys först så hon varvar ner bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0