Tradera

Har suttit lite på tradera nu på morgonen medan Klara busat på golvet. Ropade in denna vindfleece jacka från polarn o pyret. Älskar Polarn o pyrets kläder tycker dom är väldigt hållbara inte som vissa kläder som blir urtvättade när man tvättat en gång, värdelöst med andra ord!!


Hade ju egentligen velat haft en ljusblå/turkos men den röda är snygg den med.
Hoppas den är värd 200 kr annars går dom på 400 kr och denna ska vara använd fåtal ggr. Men den ser ju fin ut inte noppig som fleece annars blir.


Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer skulle behöva handla lite granna men vet inte om jag gör de ikväll när Jocke kommit hem. Inte för att han orkar åka så jag lär väl få åka själv antar ja. Vi får ta och stor handla till helgen på Maxi  jag bara älskar den affären.
Och nu till dagens fråga vad ska man göra för mat ikväll då?!?! Något tips någon. Lasagne kanske! eller nå annat.

OJ nu slocknade Klara igen  hon kör Power naps i soffan brevid mig. Hade tänkt tagit en promenix men Klara har vart så hostig och snorig på morgonen så de får vänta till i morgon. Tror nästan hon har lite feber är rödblommig och det är inte särskilt varmt här inne idag.
Nej nu är de dags att hänga lite tvätt medan hon sover, sedan ska jag hämta in vagnen och bygga om liggdelen till en åkpåse börjar bli så trångt i liggdelen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0