Trött,tröttare, tröttast

Ja jag är trött så är Klara med bar nyss in henne till sin säng får se hur länge hon sover, vela inte alls sova ute i vagnen i dag sov iaf 30 min när jag drog in vagnen. Eftersom vi bor på övervåningen så har vi en kallhall nere. Tror nästan hon har börjat störas av bilarna kommer ju inte så nåra bilar heller. gud vad folk åker bil alltså. Tror jag ska sätta upp någon räknare och se hur många som åker förbi på en dag.

Nej nu ska jag nog lägga mig och vila en stund, eller så ska jag fortsätta spela på blip kanske. Nej behöver vila känner jag.

Ätit lunch har vi gjort iaf Potatis&palsternacka till Klara och en majskolv och köttfärsgryta med potatis från igår till  mig. Muumms majsen var nog bäst riktigt länge sen jag åt de nu.

Bjussar på lite bilder sen igår kväll på Klara :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0