väldigt trist

Jag tycker att det är väldigt tråkigt att ni som kikar in här i bloggen inte kommenterar något, ni är ju faktiskt mellan 15-30 st beroende på veckodagar verkar de som. Det måste väl finnas någon som har något att uttrycka sig om!!? Eller? Jag brukar försöka kommentera när jag går in på andras bloggar men inte alltid de lyckas pga blogg.se.

Ja idag hade jag tänkt gå ut och gå en sväng men nu kräksnöar det igen och jag känner mig inte riktigt hundra har haft jätte magknip tilll och från hela morgonen och huvudvärk som sjutton har jag nu. Klara är ju inte så piggilin hon heller vart väldigt snorig i morse rinnet ur näsan eftersom hon vägrar ligga på rygg idag utan rullar över till mage på engång så rinner de ju förut har hon ju bara vart tät men nu rinner de som sagt och sen är hon hostig. Just nu ligger hon inne brevid i vagnen och sover. Tog in vagnen igår för att jag skulle bygga om liggdelen till åkpåse så nu är de gjort. och vagnen vart så mycket större och bekvämare för henne.
Hihi nu ligger hon och suger tumen hör hur hon smackar. Söt ongan min!

Hur mycket sover era småttingar på 4-6 mån under dagen?
Klara sover ca 1-1½ timme på fm sen sover hon kanske 1 timme på em. Känns som lite men hon sover ju väldigt bra på nätterna. I natt åt hon bara 2 ggr också men hon åt ju flera ggr igår på dagen än vad hon gjort senaste veckan. Kanske ska börja ge henne mer mat hon kanske inte blir riktigt mätt av mig på nätterna ändå eftersom hon velat äta så många ggr, hon fick ju en hel portiongröt på kvällen så hon stod sig kanske bättre då.

Igår åt hon frukost vid 10 tror ja och de bestod av lite mer än en halv portion mildhavregryns gröt med päronpuré till sedan vid 11.30 ammade hon lite och vid 13.30 åt hon halv liten burk med morotspuré sedan när kl var 15.45 så ammade hon lite och strax efter 18 så åt hon en hel portion gröt med päron/hallon puré.

Nej men nu vaknade lillan så ska ta upp henne och lägga mig i soffan och mys/busa lite få se om hon kanske vill amma lite och sova en stund med mig i soffan! Det är riktigt mys de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0