Det vart ju nytt år

Eftersom alla typ gjort en sån här lista så tänkte jag att ja jag gör väl en jag också då för att inte vara helt OFF ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fött barn
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? JA det var väldigt många som blev de.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? har bara vart Sverige för mig iår.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag har saknat mina vänner väldigt mycket, Dem hinns liksom inte med fast man väldigt gärna vill. Och att inte bli tillfrågad grejer att följa med dom på som man vart innan lilla Klara kom. Men det är väl så det är när man får barn.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  23/1 Då vi fick vårt + att Klara skulle komma och den 20/9 då Klara kom till oss. <3
8. Vad var din största framgång 2009? Att bli förälder om man kan säga de som en framgång.
9. Största misstaget? Jaa du minns faktiskt inte. Hade desto fler 2008.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Var väl när jag var med barn även om man inte kan kalla de sjuk riktigt men mådde väldigt dåligt där till och med vecka 22
11. Bästa köpet? Våran bil, fast inte riktigt nöjd ändå men.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bilen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När Klara kom ut.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga- Pokerface. Den spelades alltid när vi åkte bil spec när vi var på väg hem till Idenor. Vid golfbanan så spelades den jämt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Från och till men senaste månaderna har jag vart jätte glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit fler kort när Klara var om allra mist och på min mage.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inte shoppat så mycket åt Klara kanske kunde sparat undan pengarna istället.
18. Hur tillbringade du julen?  Hemma hos mormor o morfar med min familj.
19. Blev du kär i år? Har vart kär länge i min Joakim. Kommer alltid att vara också han är bäst min DARLO
20. Favoritprogram på TV? hmm, i våras var de Xena, krigarprinsessan. Men Förlossningsakuten tycker jag är bra.
21. Bästa boken du läste i år? Har nog inte läst en bok sedan jag slutade skolan.
22. Största musikaliska upptäckten? hmmm.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Japp, fick en dator :)
25. Något du önskade dig men inte fick? aaa, en systemkamera.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Satt mest i soffan för jag var helt slut, mådde så jäklans illa. Jocke fick göra de mesta när alla folk kom jag fick iaf öppna paket och gosa med Alfred i soffan minns ja.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vunnit en massa pengar!! eller jag skulle nog bli glad bara jag vann en ny lott en gång.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Har vart väldigt mycket tights och tunika/kjol
29. Vad fick dig att må bra? I början av året var de mest Jocke och min mamma. Men nu är de Klara som är mitt allt och med henne klarar man av allt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
31. Vem saknade du? Mina vänner
32. De bästa nya människorna du träffade? Hmm, jadu måste vara dom på sjukhuset på avdelning 7D och förlossningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0