Godmorgon torsdag

Denna vecka har verkligen rusat fram ingenting hinns med känns de som. Och igår hade jag bestäms träffa med Hanna och Selma i stan kl 11 men de fick skjutas fram till 13 eftersom jag hade hästar på rymmen.
Som sagt så sov vi i Skarplycka och tur var väl de, Jocke skulle skjutsa iväg Erik till skolan för han skulle ha skidor med sig och precis när dom ska åka så kommer en av grannarna springande och frågar om vi har hästarna i hagen för det är 2 st islandshästar på E4an!!!!! Jocke kommer in och säger till mig och jag kan inget gör för jag står där med Klara som är vrålhungrig så skyndar mig ringa till de andra grannarna och frågar om dom kan åka och fånga in dom. Och tack och lov hade hästarna gått till den springande grannens hästar och ställt sig. Men mitt hjärta slog ett ex antal slag när jag såg hur sakta bilarna körde på E4an för en stund. Usch det är inget jag vill vara med om igen!!!! Vet inte vad jag gjort om de hade hänt dom något!! Han är ju min lilla ögonsten lilla Löken!
(Han heter Laukur egentligen, men det betyder lök på engelska så då fick han kallas löken)


Min snygging i sommar, han har vuxit på sig gan ska mycket mer nu!


Tänkte ju även vänta på posten då när jag ändå skulle in till 13 har ju inte anmält konto till barnbidraget ännu så de kommer med posten.
Posten har kommit runt 12 tidigare dagar men tror ni den gjorde de i dag eller, nix pix den kom vid 13 så klart så vart så klart sen in!
Men hade en trevlig sväng på stan med Hanna och Selma, Roligt för dom är ju jämn gamla ja de skiljer 3 veckor mellan dom tror jag de blir, dom är ju även släkt med varandra. JAg är tremänning med Hanna så Klara och Selma är fyrmänningar eller man vad säger.
Ska kika på nå baby sim också som vi ev ska gå på tillsammans. Ska bli jätte kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0