Herregud

Min statistik visar mer ochmer hela tiden,, hihi blir så glad, måste väl betyda att jag skriver lite roligt iallfall :)

Ja idag har vi vart in till staden en sväng vart 2 pyjamasar åt Klara och ett par längdskidor åt Jocke. Även en fika på Dackås, mm varmchoklad när det är -17 ute är GULD värt, man blir så varm och gosig :)

Nu sitter jag hemma hos mor o far och väntar på Jocke han lära hemm och hämta presentkortet så då passade vi på att åka hit. Klara ligger uppe med mormor och sover en stund. Är nog skönt för här nere vid datorn är de brr,kallt som satan tycker jag. Datorn står ju vid dörren ner till källaren och de drar väldigt mycket i dörren.

I morgon är de röddag IGEN men spelar ju ingen roll för oss för vi är ju hemma ändå. Ska iväg och hälsa på några vänner som har en dotter 1 månad äldre än Klara.
Idag hade vi tänkt åka till söderhamn och bada, men de får vänta till Torsdag eller fredag. Tror dom har extra varmt på torsdagar så. Någon som vill hänga med på ett bad med småttingarna kanske?!

Ska nog ta och ringa BVC någon dag också för ny tid och sen så är Klara väldigt kladdig i de vänstra ögat. Det har alltid runnit ur de men nu har de liksom blivit kladdigt när hon vaknar sedan hon sovit. Man kanske kan få några ögondroppar eller något sånt. Ska även höra om den där föräldragruppen som hon sa skulle starta efter nyår. För när Klara föddes så hade de precis startat en och blev ingen ny för än efter nyår sa hon då.

Nej nu ska jag leta mig nå värme någonstans för gud så jag fryser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0