Inta ryggläge (magläge)

Ja nu är jag tillbaka har haft strul med internet men nu är jag här igen.

Och nu ska jag inta min väldigt sköna säng. Klara sover sedan 1½ timme tillbaka. VARFÖR kommer man aldrig i säng någon gång. Nästan varje kväll har kl blivit närmare 00:00 är så olikt mig. Och sen sover vi länge på morgonen istället bara för att Klara sover. Men måste ta tag i de nu känns de som, måste ta och väcka henne iaf vid 9. I torsdags hade hon en grinig kväll och vägrade sova tillslut somnade hon vid 23:30 och sov sedan till 05:00 sen var hon hungrig men hon slocknade direkt och sov sedan till 10:45 då var hon hungrig igen och hade inte jag hållt henne vaken så hade hon slocknat efter hon ätit. Blir så fel med att sova middag när hon sover så länge. hon behover sova 2 ggr om dagen inne eller 1 gång om dagen ca 4 timar ute i vagnen. När hon ligger i vagnen så sover hon ju jätte bra, men har inte velat ha henne ute nu när det var SNÖSTORM och -15. Men idag sov hon i vagnen i 1½ timme iaf. När hon var hos sin mormor.

Nej nu är de ryggläge(magläge) som gäller för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0