Lördag, morrnmorrn

Japps idag är de då lördag hmm, händer idag då kan tro. Klara ligger ute i vagnen och sover somnade för 30 min sen efter lite banan. Hon börjar verkligen tycka om banan och gapar gör hon när man kommer med skeden också, fast fingrarna (tummen) åker in också när man är lite seg med skeden, hihi söt jäntan min.

Ja Jocke har nyss åkt iväg på rally och ikväll ska jag till en gammalklasskompis som fyllt 20, hon ska ha fest så ska åka dit en sväng och träffa lite vänner. Borde gå och duscha nu egentligen när Klara sover.
Ska starta en maskin med tvätt också, annars får vi väl vända på våra underkläder snart, hehe ne riktigt så illa är de väl inte men de kunde vart.



Trodde Klara skulle sova ja men nu ligger hon vaken ute i vagnen och kikar på blomman som hänger där. Ja tur att hon är lätt road, förhoppningsvis somnar hon om så jag kan duscha, gäller att passa på. Vill ju inte direkt ha den lilla fröken på golvet i badrummet heller, för hon förflyttar sig ganska bra nu kan jag tala om och sen är de 1x1 m som är tomt på golvet så njae. Babysittern tycker hon är trist när hon kastat iväg leksakerna så den funkar inte heller, kan ju inte direkt springa in och ur duschen för att sätta upp leksakerna heller.

Nej dags att ta tag i hemmet lite granna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0