Min tös får inte växa så fort

Guuud så fort allt händer nu. Nu hittar hon grejerna till munnen (oftast) och tänderna är på väg upp är jag rädd för LITE väl tidigt tycker jag, idag rullade hon runt, inte riktigt med flit direkt såg de ut som. Måste vara för att jag lärde och visade henne igår hur hon skulle göra:P Hälpte henne genom en liten putt i rumpan:P hihi
Hon växer och hon växer :( vill ha min tös liiiten ju. Var även och kikade på mat stol åt henne idag funderar på lite olika. Finns ju så många olika, men ett beslut är tripp-trapp iallafall för den kan dom juh ha i flera år. Funderar på BRIO eller Carlos. Helst vill jag ha en svart, (Klara vill ha)
Men den blir inköpt när barnbidraget kommer den 20e.

Skulle även vart upp till hon som sydde min balklänning också, för att sy om kjolen, vi ska på bröllop den 20/2 i Stockholm, och tänkte nämligen har min balklänning då, men vill inte ha en långkjol kanske ser lite för mkt ut, man vill ju inte vara vackrare än bruden, (skämt åsido)

Idag har vi vart och hälsat på en kompis till Jocke som har en liten Thai pojke som är 3v yngre än Klara. Dom låg på golvet och poserade litegranna. Men Klara var inte så förtjust i honom. Sedan var jag och handlade lite granna, blöjor, en liten nappflaska till Klara tänkte ha som vatten flaska liksom, lite havregrynsgröt köpte jag också åt henne, tänkte att hon skulle få de när vi köpt stolen för då är hon ju 4 mån också.
Känner att jag vill börja vänja henne lite med mat, smaskisar bara nu i 1 månad eller nå så får vi se sedan vad hennes mage tycker om de. Men jag är väldigt sugen att ha en trevlig kväll med mina vänner nu. Lite god mat och god dricka, ha en härlig tjej kväll, vad tycker ni mina vänner? ska vi planera?!

Har vart dåligt för update för min del har haft lite saker att göra, sen har jag inte haft nå hurmör riktigt heller.
Hjälp mig gärna att komma på humör med lite kommentarer, behöver lite sporrning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0