Sällskap

Ja någon som vill ha sällskap i veckan Klara och jag är ensamma hela veckan. Pappsen ska jobba tack och lov så sover han hemma med oss <3 än så länge men pengar behövs ju verkligen!

Så säg till om ni vill hitta på något någon.  Skulle vara jätte kul om den där mammaträffen jag snackat om tidigare blir av. Kanske ska ringa HAnna och kolla om hon vill hitta på något, hon kanske ska till Enånger någon dag bäst att kolla upp.

Nyss kommit från stan, käkat, träffat Jockes mamma, hämtat nå grejs som Jocke ska ha i morgon när han jobbar.
Nu är de dags för gröt för Klara snart och sen sängen för hennes del. Har ju blivit jätte duktig och somnar runt 19 varje kväll nu senaste veckorna. Nästan varje kväll.

Nyss fick jag med på film när Klara skrattade åt Jocke så lekte tittut med henne bakom babygymmet. Äntligen fick jag med de, har filmat när hon pruttade med munnen också idag. Sööööt pluppis!!

Nu ska jag fixa gröt och päronpuré till Klara.

See You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0