Snart är MIN dag över!

Ja idag har det vart min födelse dag och för 21 år sedan så gick min mormor och krattade gräsmattan LITE skillnad mot för nu när det är snö storm ute.

Har fått en hel del fina presenter! Bla presentkort och pengar till den kamera som jag ska köpa mig sen till sommaren har även fått ett halsband, örhängen, armband, skylt där de står kärleken övervinner allt, fick mer också men orkar inte rabbla blir så tråkigt att läsa för er också om jag ska rabbla upp.
Men idag har de vart paket öppning och fika, tårtan var riktigt good har inte smakat den andra ännu med marsipan på men får ta mig en bit i morgon de vart ju en hel del över ändå eller ja en tredjedel iallafall.

Klara skrattade som en tok ikväll när kusin Alfred kom har aldrig hört henne skratta så mycket någon gång hon verkligen tokskrattade när han kom och satte sig de räckte att han visade sig så skrattad hon. Goo gumman!! Fin kläder hade hon såklart Bamse klänning efter en släktning var så söt. Ska se om jag har någon bra bild sen när jag laddat uppp bilderna. Orkar inte nu för nu ska jag lägga mig och mysa med mitt hjärte gull till karl!
Älskar honom väldigt mycket hoppas han vet om de bara, man glömmer ju lätt att rå om varandra när man har smått i huset.



Tänkte tips om mammaträff också i Hudik ev till veckan tror inte dagen var bestämd ännu men ev tisdag.


<3 Familjen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0