Söndag, hockey dags kanske

Japps söndag och i morgon är de måndag IGEN. Klara har fått smaka morotspuré idag, och de gick hem. Igår fick hon banan 2 ggr och idag fick hon banan på fm och morot nu på e.m. Hon har verkligen hajjat det där med att svälja och gapa nu, är så mysigt att mata henne med sked också. Det är ju mysigt att amma med, men hon äter så fort så jag hinner liksom aldrig slappna av och njuta av den stunden som alla tycker är bland de underbaraste med sina bebisar. Och jag känner mig som en mjölkliter ungefär, och sen vill jag rå om min egen kropp nu känns de som. Självklart så äter hon ju bara ca 5 tsk med banan o morotspuré ännu. Och jag kommer inte sluta amma helt bara för att vi börjar ge henne lite mat. Jag tänker amma henne morgon, kväll och natt och sedan kommer hon äta annan mat på dagarna så som gröt och lite puréer. Jag vill fortfarande att hon ska ha min mjölk ett tag till för de är ju bra för immunet som dom små barnen inte har byggt upp förän dom är ca 12 mån Har jag för mig.

Nej nu ska jag klä på mig för att åka på hockey. ev åka till Tessa om hon svarar någon gång.

Såhär hittade jag mina sötnosar när jag kom från badrummet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0