Städat

Ja nu har vi städat ihop lite damsugit efter granen för sjutton vad den barrar ner. hehe kanske för att vi glömt att vattna den så mycket som den behövde:( men men den ska snart ut. Nu ä jag less på allt julstök och vill bort med alla tomtar och all jul. Skulle vilja shoppa loss lite ny inredning. skulle behöva ha hyllor i hallen där man kan ställa lådor med mössor, vantar, mm. skulle vara perffa eftersom vårt kapprum är så litet så måste man få undan alla grejer. Borde egentligen röjja ur den stora garderoben och hänga upp alla kläder just nu ligger de i kartonger. (vår/höst jackor, vinter kläder) Men em orkar de just nu. Var på ganska bra humör för en stund sedan men sen började de snöa IGEN. ÅÅhh är så less på snö nu så jag tror jag kräks.

Nej detta är ingen dag för mig vill helst bara lägga mig i sängen och vakna upp i morgon med ett glatt humör. Men måste jag måste ta mig igenom denna dag också. Tack och lov för Klara och skiner alltid upp mina dagar även när det är som sämst. just nu har hon sovit i ca 1 timme i våran säng. Hör att hon är vaken nu ska nu ska jag krypa ner och mysa med henne innan Jocke inser att hon är vaken för då får man inte ha henne själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0