barnvagns djungeln!

JAg sitter och kikar på lite barnvagnar, jag vill verkligen ha en ny vagn.
Känns som att våran bara blir  sämre och sämre hela tiden.
Tänker på en bekant vars vikbara handtag gick sönder på vagnen när hon drog den upp för sin trapp på verandan. Hon hade köpt sin vagn beg. Iaf så gick handtaget sönder, på sista trappsteget, pojken åkte ur vagnen och över henne tror jag de var. Tack och lov fick inte pojken något mer än en liten skrubbsår  på kinden.

Men vårt handtag som är vikbart blir allt glappare och glappare, jag undviker helst rulltrappor och trappor med vagnen för att handtaget inte är NYTT,  finns det en hiss så tar jag den även om jag verkligen OGILLAR hissar.

Men i sommar hoppas jag att de blir en ny vagn iaf, de lutar åt en Emmaljunga CityCross, då en sitt vagn så klart och som man sedan kan köpa en liggdel till om de ev skulle bli någon fler liten, så får man ju vagnen uppdaterad.
Vagnen går på ca 5000 kr med bara sittdelen.
Har lite svårt att välja färger bara för jag skulle vilja ha en i skin helst men sen har jag tänk efter lite och skinn blir väldigt kallt på vintern och väldigt varmt på sommaren, även om de är ruskigt snyggt så är de inte så barnanpassat egentligen, så därför har jag lagt dessa som favoriter istället. Eller en brun!!


 
Hittade även en skötväska eller väldigt många rättare sagt men någon stans måste man dra en gräns för priset, Jag går inte direkt och köper en skötväska för 2500 kr, en skötväska där spykläder mm åker ner.


Men denna kostar ca 750 kr. Och verkar riktigt bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0