dagen är nu över

Ja så var denna onsdag(lill lördag) över.
haha lill lördag kom och tänka på när man gick på Nytorp, sprang man på tranan var och varannan onsdag. Hahaha vilka tider alltså. Guud nu saknar man ju sina vänner från Nytorp när man tänker tillbaka på THE OLD TIME liksom. Men men tiden förändras och vännerna försvinner en efter en sakta men säkert! Vissa har man smått kontakt med andra har man ingen kontakt alls med. Vissa hejar man knappt på om man möter dom på stan. Eller de bor ju inga i den här stan, bara pöjkarna och dom verkar leva ut på buschen dygnet runt för utom när dom ränner efter så jänterna på krogen då förstås.

Nej de finn en person jag riktigt saknar och de min älskade MALIN SKÖLD sist jag snackade med henne va nog nästan 2 månaders tror jag på MSN. Sist jag träffade henne var i Gävle när Klara låg i magen, tungt som satan var de att gå på stan i Gävle den dagen och HETT också.
Nej ändring på de, tror bestämt Klara och jag måste ta tåget ner något tag här framöver, för nu går väl tågen som dom ska och ersätts väl inte med bussar var och varannan timme??!!

Ja undra om man ska stänga ner datorn och säga godnatt för i sängen ligger jag redan, har kikat på Andra Avenyn på SVTplay eftersom jag var snäll mot min karl så han fick sitta vid tvn, de är ju hans tv och min soffa har vi kommit fram till. ;) Föresten på fredag kommer vår nya soffa. TJOHOOO  Hoppas de blir bra, även om jag inte är nöjd med valet av soffa.
Undra sa flundra om min karl tänker komma och lägga sig också eller om han redan däckat i soffan, nää jag orkar inte kliva upp..

Idag har vi ju faktiskt bestämt oss att vi ska köpa gymkort på badhuset i Iggesund. Vi behöver träna eller mest jag men roligare att vara två ju, och vill helst inte vara bland en massa folk typ shiiit bigga BodyBuilders (stavas). Så därför blir Igge ett bra ställe att börja på iaf. Jocke har ju sån jäklans förbränning också tänk om man hade den, då skulle inte den degiga bebis magen sitta kvar.
Men vi har ett mål med träningen och det är att försöka komma upp i 3 dagar i veckan, sedan promenader och för min del så kommer de även bli ganska mycket ridning nu i vår här. Får se ska försöka vara med och tävla något till hösten. Bara att vi skulle behöva gå lite kurser först känns de som. Lite hjälp med gångartsträningen det här med 4½ gångarter är lite klurigt ibland de.

Nejmen just de GODNATT folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0