datorn utlånad

hejsan hoppsan!
Har haft datorn utlånad till min mor, hon skulle betala räkningar eftersom deras dator pajjade typ förra veckan så var ajg snäll och lånade ute min då. Har var utan en igår em.
Men nu är den tillbaka. Har vart en lyckad början på veckan tycker jag förutom att vi vart sjuka då. Men jag fick 100 kr i presentkort på Busmonster.se och sedan så vann jag även ett presentkort på 200 kr på PaxLux.se hos Crazyangel. Riktigt bra jobbat, så nu har jag fått upp ångan i det här med tävlingar och grejer.

Ja nu är Jocke och jag så gott som friska iaf bara huvudvärk kvar. Klara har inte blivit sjuk än så länge tack och lov, små barn blir ju uttorkade så fort så hoppas inte att hon får något heller. Hon spyr väldigt mycket ändå just nu tror det är för att hon fortfarande är snorig och slemmig i halsen som de kommer upp mycket, lite jobbigt då lill tjejen blivit så duktig på att sitta men då kommer hela senaste målet mat upp så det är ju inte så bra.


Okii min vecka började nog inte så bra ändå, jag klämmde mitt lill finger i bildörren idag och snälla fråga mig INTE hur jag lyckades för de vet jag inte riktigt!!! OOOOONt som faasen gjorde de, mest chockad vart jag, men nu sitter jag med blå nagel iaf. jätte snyggt eller INTE!! jobbigt att skriva är de också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0