Eftermiddagen

På eftermiddagen efter Klara sovit och käkat mellis åkte vi till stan, hämtade ut ett paket på Lindex från Libero, så nu har Klara fått en till boll. Hon älskar bollar, hihi kanske blir en fotbollstjej. Hoppas hon har pappas gener, inte för att jag var så kass heller om jag får säga så om mig själv.
Ja vi var iaf och hälsade på farmor också och hämtade lite grejer hon köpt i sundsvall till Klara bla, skålar, tallrikar, och en overall.

Nu har vi vart hemma sedan strax vid 19 och Klara var superduper trött men sov ju i bilen i 15 min så nu är hon pigg en stund, åt 210 ml ersättning 19:15 nu sitter hon och busar med pappas kalsonger som hon tycker är supersnygga kanske för att han fick dom av henne när han fyllde år. Helst skulle hon äta upp kalsongerna och hon rycker honom i håren på benen. hihi roligt tycker jag för han blir så arg när jag drar i hans hår på benen men henne kan han inte bli arg på...


Klara på pappas födelsedag 2½ dagar gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0