Gårdagens sol

Gårdagens solsken och värme gjorde verkligen under!! Nu är gångvägen utanför vårt hem snö fri så långt jag kan se iallfall. Tror nästan vi ska klä på oss och gå ut en stund kan vara skönt att svalka sig i lite friskt luft för det är stek hett här inne!! bara typ 25 grader skulle jag tro!! Puuuh!! Kanske att Klara piggnar till lite för nu har hon vart gnällig en stund. Slocknade i min famn i 20 min också förut.

Nej nu ska vi klä på oss kläderna och ta vagnen ur bilen och gå en sväng i lugn takt, för annars kommer vi nog aldrig hem.

Har fortfarande besluts ångest över kläderna från Ellos, dom ligger i i varukorgen ännu. Chinosarna vet jag inte alls, ena stunden vill jag ha dom och nästa vill jag inte alls.


Vill att min favorit flicka ska vara såå glad nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0