Goddagens!

Är så jäklans dålig på att uppdatera nu för tiden så fort jag sätter mig vid datorn så gnäller en viss Nilsson på mig över att jag alltid sitter vid datorn så fort Klara somnar och inte umgås med honom istället, men nu har han lånat min brorsas TVspel så nu kan jag ju få blogga lite medan han sitter och lirar.

Förtillfället är även Erik här också så nu kan man ju få njuta av lite dator tid.
Nyss kommit hem stressad som en tok känner jag mig idag, fast jag inte behöver vara de egentligen!
Idag har jag iaf hunnit med att rida gick väl så där kunde gå bättre om hästen någon gång kunde slappna av och inte stressa upp sig för ingenting, men men får väl ge de lite tid antar jag hon har ju inte gått något nästan någon ting på 6 mån.
Hade även sällskap av Erica när jag red idag, trevligt trevligt. TUr man har hästar så man hinner med att träffas då får man ju 2 saker gjorda samtidigt :)

Har tagit en hel del kort med nya kameran men bjuder på några från Klaras badstund i fredags hemma hos mormor&morfar..





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0