Godmorgon! Äntligen torsdag

Yeees, idag åker vi till Sundsvall eller Valbo, men tror de blir sundsvall, eller finns de MediaMarkt i Valbo någon som vet?

Nej men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, tur man inte är riktigt lika noga längre med smink och sådant som innan man fick barn, nu får man liksom kleta på de man hinner ungefär innan hon river ner alla grejer i lägenheten typ.
Just nu står hon iaf snällt i gåstolen framför tvn och kikar på barnkanalen.



Igår hämtade vi ju ut den nya bilstolen också. RIKTIGT SNYGG!! Enligt mig iaf. Och guuud så skönt att slippa de tunga babyskyddet.



Vad ÈEEE de här undrar Klara varför sitter jag här mitt på golvet fast spänd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0