Godmorgon fredag

DET  ÄR HELG!!!!

 
Så är de fredag och snart helg igen, tror pappsen jobbar sista dagen i dag, alla snö och is har tinat så fort nu är de vart +grader dag och natt, och det betyder två saker.
1. Vi får har pappa hemma på dagarna och mysa, leka, promenare och jag kan RIDA.
2. Vår ekonomi kommer åter igen bli drabbad ganska hårt, hoppas dom kommer kommer igen med ställningsjobb snart säger jag bara.

Klara är ju inte så billig i drift längre som hon var förut när jag ammade henne. Jag tror jag ska börja göra lite mer egen barnmat, jag har ju provat med potatis och potatis med morot men det gick ju inte alls hem men nu äter hon ju kyckling och kött också så ska nog ta och testa någon dag, dock inte dag.
För idag styr vi näsan mot buspalatset och Hudiksvall.

Nej nu ska jag kila och plocka upp min dotter för hon vill inte somna om. Även i natt har hon vaknat varje timme.
*GÄSP*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0