Godmorgon Lördag

Ja nu har helgen börjat på riktigt, fast de spelar ju egentligen ingen roll nu för Klara och jag har ju älskade pappsen hemma hela dagarna nu någon vecka framöver iaf.
Igår kväll kom Bella hit och umgicks med oss, hennes kille skulle på studentkryssning i helgen så han var inte hemma och hon hade tråkigt. Yepppiiii. Så roligt och sköönt att träffa någon och inte sitta ensamma liksom.
Klara funderade på vem Bella verkligen var en stund, men sedan de gått ungefär 40 min ja då kasta hon sig om halsen på Bella och riktigt pussa och krama henne FLERA gånger. Pappa som satt i soffan vart lite avis eftersom Klara är snål på pussar och kramar till pappa. Men vällingen vela hon inte äta hos Bella för när hon skulle ge henne de så satte Klara sig upp och sedan sträckte hon sig mot mig, hihi Mammas HJÄRTGRYN!!

Sitter och funderar om jag ska dra på mig lite kläder och åka för att rida, vore rätt så skönt, eller om jag ska väcka mina sötnosar som ligger och sover i varsitt rum så dom kan följa med också, för Klara skulle behöva sova ordentligt innan vi åker på Buspalatset sen vid kl 13.
haha, jag tycker det är lite komiskt att vi åker till mina föräldrar för att Klara ska kunna sova ordenligt.
Men sånt är ju livet just nu hon får ju ingen ordentlig sammanhängande sömn om hon sover ute hemma hos oss och hon sover i ca 20-60 min om hon sover i sin säng medan om hon sover i vagnen kanske sover iaf 2 timmar eller 2½-3 till och med.

Nej ska krypa ner med min stora sötnos nu och se vad han säger :)

Kom till Buspalatset kl 13 ni med som har barn under 1 år
Träffa oss föräldrar och låt barnen träffa våra små är ju så spännande med deras reaktioner!!
Hoppas vi ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0