Godmorgon Måndag

Återigen måndag skönt med vardag ändå på något sätt, kanske för att jag mest går och längtar till torsdag och ev fredag denna vecka:) hihi Torsdag blir de troligen Sundsvall och fredag blir de troligen ut och käka med Bella & Axel ska ta och samsnacka med Bella för fredag var enda dagen mamma/mormor kunde vara barnvakt på. Hon jobbade nämligen Lördag.

Ja men denna dag har att bjuda på följande iaf. Sitter och funderar nu på om jag ska skicka iväg ett sms till min söte vän Erica se om hon vill med ut och rida eller om hon har nå annat planerat. Sedan kl 13:30 ska jag på föräldraträff på BVC. Ska bli skoj att träffa lite andra mammor/föräldrar.
Jocke frågade om han skulle följa igår, sa att han fick men de kommer nog typ bara vara mammor där tror jag så då vela han inte riktigt följa med. Kan vara skönt att vara själv en stund för både han och mig för nu sitter man ju ihop mer än vanligt igen på dagarna.

Det här med att få Klara sluta äta på nätterna har nu börjat ta form ordentligt även om de blir mycket vaket på nätterna, men de e smällar man får ta nu i någon natt.  Klara har ju fått för sig att hon är hungrig på nätterna, visst ibland har hon ju vart de som när hon åt ersättning eller ammade, men nu med vällingen så äter hon inte upp de vi ger henne på natten så nu jäklarns ska hon få sova hela natten tänkte vi. I natt vaknade hon 1 gång runt 1 tror jag de var, vi var dit gav henne nappen och la oss igen några gånger gjorde vi så. Klara TOOOK grinade men efter sisådär 30 min så gav hon sig och slocknade, sedan tror jag hon sov till strax innan 7 i morse så då fick hon välling och nu sover hon så sött igen fast dock i vår säng så NÄRA mig som de går så orkade inte ligga kvar utan klev upp när man ändå var vaken liksom.


Nej skicka sms var de ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0