Godmorgon Måndag

Nu är de då igen måndag. Hade tänkt åka på Kyrkis idag, men tror jag skippar de har så jäääklans ont i halsen så jag tror jag smäller av, känns även som feber de liksom hettar under skinnet eller hur jag ska förklara nästan svettas. Eller också är de Jocke som dragit på elmentena på högsta IGEN, tyckte Klara kändes varm också.
Nej man skulle ha inhandlat sig en febertermometer till örat eller munnen. Känns som mest hygieniskt att Klara har sin rumptermometer i fred tycker jag. Även om man gör rent den så känns de bäst så.

Nu har jag suttit och myst med Klara i soffan, men hon tröttnade ganska fort när hon vaknat till så nu ligger hon här brevid och tjoar och suger tummen mellan varven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0